szydelkowanie schematy wielkanocne

Życie z alkoholikiem obok

Temat: Jajka, kurczaczki, zajączki-schematy potrzebne!
Jajka, kurczaczki, zajączki-schematy potrzebne!
Witajcie Dziewczyny!
ja wiem że niedawno co zakończyły sie święta bożonarodzeniowe a przed nami świeta wielkanocne. Tak więc zapytuje sie czy któras posiada schematy na szydełko na kurki, zajaczki, jajeczka.
Dziekuje

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23884,54986995,54986995,Jajka_kurczaczki_zajaczki_schematy_potrzebne_.html



Temat: szydełko-pomoc
Agnieszko, nic się nie martw. Ja pierwszy schemat na szydełko zobaczyłam przed
Wielkanocą w tym roku. Dziś mam za sobą kilka bluzeczek, kilkanaście serwetek i
nawet sprzedane. Moja siostra, która jeszcze później niż ja zaczynała, dziś już
wysyła swoje prace na wystawę-kiermasz. Nie wierzyła na początku, że można się
czegoś takiego nauczyć. Dziś mam satysfakcję, że przerosła mistrza.
Tak więc głowa do góry. Nawet nie wiesz jak szybko łykniesz o co biega w tym
wszystkim.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,15459364,15459364,szydelko_pomoc.html


Temat: Na gwałt potrzebuje szydelkowych schematow na
Na gwałt potrzebuje szydelkowych schematow na
ozdoby wielkanocne, mogą być serwetki, zawieszki, wszystko. Dziewczyny
pomóżcie, chciałabym zrobic niespodzianke mojej Mamusi, która ciężko pracuje
we Włoszech i oprócz zwykłej kartki na święta coś ładnego wydzierać. Moja
mama lubi się chwalić, że ma taką zdolną córcię co ma 25lat, dwuletniego
synka, studiuje, dobrze gotuje i jeszcze takie robótki robi (oni lubia takie
duperele), a oni sie zachwycaja, wiec mama szczesliwa. A i na swieta jak
bedzie miaola cosik wesolego to nie bedzie jej tak mocno smutno samej. A ja
juz rycze...
W ubiegłum roku porobilam "ubranka" na wydmuszkach, takie "niezdejmowalne",
ale się zgniotą jak wyślę zwykla poczta, wiec wolalabym cos plaskiego, albo
zdejmowalne "ubranka"
Na wszelki wypadek podaje maila: fredfet@wp.pl

Pozdrawiam Ania
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,21485403,21485403,Na_gwalt_potrzebuje_szydelkowych_schematow_na.html


Temat: (szydełko)wielkanocny koszyczek
(szydełko)wielkanocny koszyczek
Witam. Moja ciocia dawno dawno temu miałą taki sliczny koszyczek zrobiony da
szydełku... moncno nakrocmalony, azurowy... kuzynki nosiły w nim swiecone.
Chętnie zrobiłabym cos takiego, ale "za chiny" nie moge znalesc Bardo
prosze , jesli ktos ma takie wzorki-najlepiej schematy graficzne to bede
bardzo wdzieczna!!!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,35678101,35678101,_szydelko_wielkanocny_koszyczek.html


Temat: Urocze szydełkowe gąski-opis po chińsku, buuu...
Urocze szydełkowe gąski-opis po chińsku, buuu...
Znalazłam takie piękne gąski- w sam raz na wiosnę i Wielkanoc. jest tylko
jeden mały problem- opis to chińskie domki...schemat tez jakiś dziwny,
zupełnie inny niż nasze. Liczę na to,że w naszej gromadzie znajdzie się choć
jedna która ma to w jakimś przyzwoitym europejskim języku i zechce sie podzielić.
Zobaczcie, czy nie śliczne?
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/afd6bd253aeae2c8.html
Tu "opis":
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e898942fd6141d1.html
A tu rysunki:
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/958d0981c07f38a2.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4dd61c74f307866.html
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,56988456,56988456,Urocze_szydelkowe_gaski_opis_po_chinsku_buuu_.html


Temat: Szydełowe rozmaitości!
Wielkie przedsięwzięcie :)
Jakieś 2 miesiące temu w gazetce ze wzorami szydełkowymi zobaczyłam wzór na
zazdroskę. Opis był ze zdjęciem. Cudo! Oczami wyobraźni ujrzałam taką zazdroskę
w moim kuchennym oknie... Cóż, kiedy wzór wydawał mi się zbyt trudny do
odtworzenia, a poza tym wizja kilkumiesięcznego dziergania skutecznie mnie
odstraszała. Jednak ta zazdroska nie dawała mi spokoju. Po pewnym czasie
postanowiłam zgłębić tajniki wzoru i stwierdziłam, że wcale nie jest taki
trudny, jaki mi się z początku wydawał. Zastanawiałam się do czego mogłabym
wykorzystać ten motyw. Może jakąś spódnicę obdziergać? Całkiem niedawno
dojrzałam jednak do tego, żeby zacząć robić tą zazdroskę. Ale wtedy pomyślałam,
że zazdroska nie pasuje mi jednak do kuchni, za to przydałaby się mała
firaneczka. I tak od myśli do czynu. Chwyciłam szydełko i rozpoczęłam
dłuuugachnym łańcuszkiem, dwa razy dłuższym niż to sugerował schemat w gazetce.
To było jakieś 2 tygodnie temu. Moja firanka ma obecnie około 60 cm długości i
jakieś 8 cm szerokości :) Każdą wolną chwilą dorabiam chociaż po kilka słupków.
Zawzięłam się. Tylko, że będę robić tą firankę co najmniej przez kilka miesięcy,
o ile nie przez kilka lat :). Błagam dziewczyny, jeżeli tylko dopadłoby mnie
zniechęcenie, to mobilizujcie mnie do dalszej pracy.
A co z serwetką, o której wcześniej pisałam? A leży sobie spokojnie w koszyczku.
Oczywiście niedokończona. Czeka na lepsze czasy. Pisałam już wcześniej, że
zaczęłam ją robić, bo nie miałam lepszego pomysłu. Od początku nie darzyłam jej
zbytnią sympatią. A ostatnio nawet jeszcze mniejszą, od kiedy uświadomiłam
sobie, że gdybym wybrała na nią biały kordonek, to serwetka przydałaby się
chociaż do koszyczka ze święconką. Ale ona jest beżowa :( Po co mi taka serwetka ???

A co u Was, szydełkujące Mamy? Co ostatnio zrobiłyście? A może coś planujecie
zrobić? Szydełkujecie kurki na Wielkanoc?

Pozdrawiam serdecznie

I.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25198,22662308,22662308,Szydelowe_rozmaitosci_.html


Temat: koszyk wielkanocny
koszyk wielkanocny
Szukam schematów na koszyk wielkanocny szydełkowy
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23884,105046618,105046618,koszyk_wielkanocny.html


Temat: Jajka, kurczaczki, zajączki-schematy potrzebne!
www.kaiem.pl/forum
wejdz na szydełko/ozdoby swiateczne/wielkanoc, z 50 stron wszelkich pomysłów ze
schematami. Już myślę o kolejnych świętach, robię jajeczka koronką brugijską
Regina
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23884,54986995,54986995,Jajka_kurczaczki_zajaczki_schematy_potrzebne_.html


Temat: jaja wielkanocne
jaja wielkanocne
poszukuję wzorów schematu -jak zrobić przstrzenne jajo wielkanocne
szydełkiem -nie koszulkę na jajka- chcę aby było usztywnione i puste w środku
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23390,36214888,36214888,jaja_wielkanocne.html


Temat: (szydełko)wielkanocny koszyczek
Niestety jeszcze nie mam schematu na koszyczek wielkanocny robiony na
szydełku.Szukaj jednak w lutowym wydaniu robótek szydełkowych.Widziałam
zapowiedż w gazecie z robótkami.Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,35678101,35678101,_szydelko_wielkanocny_koszyczek.html